Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Použití arašídového másla - burákové máslo a dieta

Burákové máslo a dieta

Burákové máslo se hodí i na smažení nebo pečení. Můžete ho kombinovat třeba s džemem, namazat ho na topinky, dá se přidat do sladké, ale i do slané kaše. Jeho využití v kuchyni je velmi všestranné.

Přestože nízkotučná dieta není tím správným přístupem k hubnutí, vyplatí se při hubnutí arašídové máslo částečně omezit a snížit tak kalorický příjem. Na druhou stranu burákové máslo déle udržuje pocit sytosti, a tak by jeho úplné vyřazení z jídelníčku mohlo hubnutí výrazně ztížit.

Burákové máslo by se mělo konzumovat hlavně ke snídani, dodá tělu spoustu energie. Konzumace k večeru je již nevhodná, protože se tuky nestačí v organismu spálit a ukládají se.

Výzkumy ukázaly, že arašídové máslo snižuje riziko výskytu žlučníkových kamenů u žen. Podle některých studií se o 20 % zlepšilo zdraví a funkce žlučníku u těch, kdo arašídové máslo pravidelně konzumují, na rozdíl od těch, kteří je jedí jen zřídka.

Zdroj: Použití arašídového másla
Zveřejněno: 27.4.2017



SiteMAP